پله پله تا ملاقات خـــــدا

نسیم کوی جـــانــــــــــان است قرآن                   شمیم عطر رحمان است قرآن......

پله پله تا ملاقات خـــــدا

نسیم کوی جـــانــــــــــان است قرآن                   شمیم عطر رحمان است قرآن......

سلام به همه ی همتون خصوصا اون هایی که گل های بهشتن! از این که این وبلاگ روانتخاب کردین ممنون😍
اینجا و دراین وبلاگ مطالب مذهبی با موضوعات مختلف قرار میگیره...امیدوارم خوشتون بیااد همچنین منتظر نظرات گرم و سازنده تون هستم... سپاس از همراهیتون

بایگانی

محـــــــرم ڪه مــی آیـــد...

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ب.ظ

‌‌

من اما هر سال

آخر ذی الحجه که می رسد

پشت سرت راه می افتم

و تا خود عاشورا می دوم ...


اما هیچ وقت

به گرد قدم های کاروانت هم نمی رسم

با من چه باید بکنی سید الشهدا جان

که هر سال دستم خالی تر است و

پای رفتنم ناتوان تر ...


محرم که می آید

صدای زنگ شتران کاروانت

که در گوشم می زند

کسی در من انگار فریاد می زند

کسی مرا به هجرت می خواند

شما را به خدا بیایید

نشانی دیارتان را هم به من بدهید آقا

#سید_الشهدا_جان❤️

#السلام_علیک

#یااباعبدللــــــــه

#الحسینـــــــــ♥ــــــــ


🌱🌱🌱🌱🌱


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۹
researcher Quranic

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی